11 July 2007

El peix i la tortuga


Apuntava el dia. Els primers rajos del sol brillaven sobre el blau de la mar d'Aràbia.
Una tortuga sortia del seu son profund i s'estirava a la platja. Va obrir els seus petits ulls, i de sobte, va veure un peix que treia el cap de l'aigua.
Quan el peix se'n adonar de la presencia de la tortuga, li digué:

-Amiga Tortuga, com que m'ensumo que el teu cor és ple de saviesa, vull fer-te una pregunta: qué és l'aigua?

La Tortuga no va respondre a l'instant. No podia creure el que el peix li acabava de preguntar. Quan se'n adonar de què realment no estava somniant i que estava desperta, va dir:

-Amic peix, has nascut a l'aigua, a l'aigua vius, i a l'aigua moriràs. Al voltant del teu cos hi ha aigua, aigua és el que hi ha dintre del teu cos. T'alimentes del que a l'aigua trobes, i a l'aigua et reprodueixes.
I tu, peix beneit, em preguntes qué és l'aigua.

FI

6 comments:

d'aina said...

ei pisu! noi estàs "currante" eh? i allò del diari ja ha sortit?
enhorabona! molt xules les figures!

Anonymous said...

conmovedor

la petite Penny said...

genial!

m'encanta ^^

Victor Llisterri said...

hola!
la d'aina té raó, allò del diari freak-japanesse ha tirat endavant?
Com va l'estiu?

fins aviattt

Anonymous said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso.(If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada.If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

Victor Llisterri said...

doncs si, ja pujaré coses noves, k estic pensant en uns quadres i unes vinyetes, ja pujaré coses jejeje
y jo aquesta setmana tinc festa d'un currele k tinc. De totes maneres la resta de l'agost tb estic per aqui ;)

dis-me algo quan tornis ok?
k el ritmo no pare no!

'aus miuuuusssic,
los microfonos XD